avatar Ten blog rowerowy prowadzi bialas z miasteczka Ruda Śląska. Mam przejechane 5183.12 kilometrów w tym 45.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.90 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bialas.bikestats.pl
  • Sprzęt Kellys IRC 3,93

Tera Orbita 436km/24h :D

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 5

Wyruszyłem jak większość z pod energetyka o północy. Pierwsze 100km nocne wszyscy jechaliśmy zwarci, aby ktoś nie został na trasie w nocy. Lampki rowerowe dawały więcej światła niż reflektory samochodów, więc dziury było bardzo dobrze widać. W okolicach Gomunic zrobiliśmy 20km pętle. Wielkie było nasze zdziwienie gdy wjechaliśmy do jakiejś wsi po raz drugi tylko że z drugiej strony. :P Po 100km grupa zaczęła się rwać. Do Lelowa czyli śniadania były 2 grupy około 15 osobowe. Po śniadaniu zaczęły się górki aż do Zawiercia, na których grupa szybsza się też porwała i w tym momencie powstała nasza 3 osobowa grupa - Ja, Outsider i Roland. W Zawierciu dołączyła nowa osoba startująca na TO - Rooney. W takiej 4 osobowej ucieczce na obiedzie w Brynowie mieliśmy około 30-40 min przewagi nad innymi, wliczając w to mojego kapcia i podwójne zmienianie dętki bo po założeniu okazało się że zawór nie trzyma (15 min straty). Zaraz za Brynowem, Rooney pojechał dalej swoim tempem na Częstochowę bo osiągnął już swój cel ;). Nasza trójka dojechała do Krzepic z 15 minutowa przewaga (przewagi się kasowały za każdym razem bo robiliśmy dluugie przerwy na posiłkach czekając na innych i startowaliśmy praktycznie równo z nimi od nowa). Od Krzepic zaczęło kropić i kropiło tak aż do Ostrołęki. W międzyczasie dogoniliśmy pewnego chłopaka (sory nie pamiętam nicku, ani imienia) i w 4 dojechaliśmy do mety w Częstochowie. Oczywiście nie bez przygód. W Ostrołęce przestało kropić, a zaczęła się potężna ulewa. Cały czas łzawiło mi oko i sól wpływała i musiałem trzeć co było denerwujące. Grupa mi uciekła a ja widziałem że zaczyna się ściemniać i że w nocy samemu mogę mieć ciężko. W pewnym momencie zobaczyłem Rolanda ubierającego kamizelkę, poratował mnie chusteczkami i przynajmniej miałem jak wycierać te oko co chwile. Wszyscy oczywiście byli już daleko, ja zostałem z tyłu. Na poboczu dostrzegłem pewną osobę, i odetchnąłem z ulga był to Roland który na mnie czekał abym nie wracał samemu. Bardzo mu podziękowałem i pojechaliśmy. Później złapaliśmy tego chłopaka i w 3 dojechaliśmy do końca. W altanie był już Outsider który przybył 3 minuty wcześniej. My dotarliśmy o 22:06.

Z tego miejsca chciałbym podziękować Outsiderowi, Rolandowi i Rooneyowi. Dzięki nim jechało się fajnie i przyjemnie. Olbrzymie podziękowania dla Rolanda który zaczekał na mnie, gdyby nie to nie wiem czy bym dojechał, ewentualnie nie wiem o której.

Szczegóły całego wypadu w tym temacie: http://rower.czest.pl/viewtopic.php?p=33569#33569
Mój numer startowy to 50.

Nasza trójka.

Opuszczanie słodkiego bufetu w Krzepicach. Przed nami najgorsze 100km w ulewie.

Kategoria 101< km, W grupie

polak8778
| 22:53 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Dzięki za towarzystwo na krótkiej ucieczce w nocy :)
krzara
| 19:29 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj TO pokazała, że jeden drugiemu może cholernie dużo pomóc. Zapamiętajmy te gesty i odwzajemniajmy je. Graty za całość.
PRZEMO2
| 17:35 wtorek, 26 lipca 2011 | linkuj Moje gratulacje milo było pokręcić z tobą choć troszkę
KolarzRSl
| 19:28 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj Multiznaczeniowe "kurde" !
"Fajny" to jest makaron ;P
vizirek
| 11:58 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj Gratulacje. Widząc Twoja formę podczas nocnej trasy z Cze-wy do Kodrąbu byłem prawie pewien, że osiągniesz swój cel i się nie myliłem. Dalej już Cie nie widziałem na trasie, bo zostałem bardziej w tyle i z powodu zasypiania w Zawierciu odbiłem na Ogr-c. Dalsze Twoje poczynania śledziłem z meldunków z punktów kontrolnych. Jeszcze raz gratuluje i cieszę się, ze dałeś sie namówić na wspólne kręcenie, w ostatniej chwili, na kilkadziesiąt godzin przed wyjazdem. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczyc