avatar Ten blog rowerowy prowadzi bialas z miasteczka Ruda Śląska. Mam przejechane 5183.12 kilometrów w tym 45.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.90 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bialas.bikestats.pl
  • Sprzęt Kellys IRC 3,93

Mniejsza pętla na północ.

Czwartek, 7 kwietnia 2011 · dodano: 07.04.2011 | Komentarze 0

Mimo silnego wiatru i nieciekawych chmur doszedłem do wniosku ze jednak pojadę.
Cel na dziś był taki aby zrobić cala trasę bez postoju. Cel wykonany:P z czego się ciesze, w dodatku ciesze się tez z tego ze mimo tego ze rzucało mną na prawo i lewo i dłuższy odcinek jechałem pod wiatr się udało:P. Wiatr był dzisiaj potężny. Jakby tego było mało w drodze powrotnej złapał mnie deszcz, nie jakaś ulewa ale przeszkadzał:P. Z drugiej strony był tez dla mnie motywacja żeby jechać bez postoju. Chodź po dojechaniu do domu wcale nie czuje zmęczenia.. i myślę ze zrobiłbym drugie tyle gdyby warunki pogodowe i czas na to pozwolił :)

PS. Kellys pierwszy raz zmoczony deszczem(myty był wcześniej:P)