avatar Ten blog rowerowy prowadzi bialas z miasteczka Ruda Śląska. Mam przejechane 5183.12 kilometrów w tym 45.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.90 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bialas.bikestats.pl
  • Sprzęt Kellys IRC 3,93

Czechy

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 0

Od dawna chciałem zrobić ten wypad, i tylko czekałem na jakiś wolny dzień. Okazja nadarzyła się wczoraj i po zgadaniu się z Kamilem ruszyliśmy. Początek jazdy nie był zachęcający problemy utrzymać 25 kmh (lekko pod wiatr i pod lekkie wzniesienia) ale pojechaliśmy dalej. Dojechaliśmy do przejścia granicznego w Chałupkach gdzie chciałem zrobić sobie zdjęcie, oczywiście w najbardziej odpowiednim momencie padła bateria i z całego wypadu nie mam ani jednego zdjęcia, poza jednym z telefonu(jakość taka ze nawet go nie wrzucę, bo nie ma sensu). Następnie wjechaliśmy do Czech. Stary Bohumin - Ostrava - Havirov - Cieszyn. W Cieszynie zjedliśmy i do domu ;)

Ogólnie jestem zadowolony, dzień wcześniej rekordowa średnia na odcinku 70km , a wczoraj rekordowy dystans :)