avatar Ten blog rowerowy prowadzi bialas z miasteczka Ruda Śląska. Mam przejechane 5183.12 kilometrów w tym 45.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.90 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bialas.bikestats.pl
  • Sprzęt Kellys IRC 3,93

Jura Krakowsko - Częstochowska.

Sobota, 11 czerwca 2011 · dodano: 11.06.2011 | Komentarze 0

O 6:30 z Kamilem pojechaliśmy do Ogrodzieńca, gdzie byliśmy umówieni na 9:00 z Przemkiem, Markiem i Sebastianem. Dojechaliśmy coś kolo 8:30 wiec mieliśmy pół godziny na śniadanie:P. Następnie ruszyliśmy w stronę klasztoru w Czernej. Z Czernej pojechaliśmy na zamek "Tęczynek" w Rudnie. Kolejną atrakcją na trasie był zamek "Lipowiec" w Babicach. Z zamku skierowaliśmy się w kierunku Chrzanowa, w którym po długim postoju rozdzieliliśmy się. Ja z Kamilem do domu przez Jaworzno, Mysłowice, Katowice i Chorzów. A pozostała trojka w kierunku Ogrodzieńca.

Chwile po wyjeździe z Ogrodzieńca z Przemkiem. :)

Źródełko pod klasztorem w Czernej.

Klasztor w Czernej.

Zamek "Tęczynek" w Rudnie

Studiowanie mapy. :P

Nad A4.

Zamek Lipowiec.

Zjazd z pod zamku w Lipowej.

Kolejne studiowanie mapy, tym razem w Chrzanowie bo chwile później się rozdzieliliśmy.